Til hovedinnhold
logo
logo
  • Nyheter
  • Fakta og innsikt
  • Regelverk
  • Mediebruk
  • Tv, film og radio
  • Mediestøtte
  • Om Medietilsynet

Se kun treff på

  • Alle
  • Nytt fra Medietilsynet (691)
  • Nyhetssaker (208)
  • Arrangement (63)
  • Mediebruk (57)
  • Fakta og innsikt (57)
  • Den norske mediepodden (32)
  • Rapporter (30)
  • Om Medietilsynet (27)
  • Barn og medier (17)
  • Mediestøtte (12)
Hjem

Søkeresultat:

1999 Treff

Se kun treff på

  • Alle
  • Nytt fra Medietilsynet (691)
  • Nyhetssaker (208)
  • Arrangement (63)
  • Mediebruk (57)
  • Fakta og innsikt (57)
  • Den norske mediepodden (32)
  • Rapporter (30)
  • Om Medietilsynet (27)
  • Barn og medier (17)
  • Mediestøtte (12)
Avslutta forskingsprosjekt

Publikum, publikum, publikum! - Et studie af NRKs nyhedsformidling i en fragmenteret offentlighed

Avslutta forskingsprosjekt

Sitatrett og dokumentarfilmproduksjon

En undersøkelse av siteringspraksis på det uavhengige dokumentarfeltet.

Avslutta forskingsprosjekt

Physical and digital: Not a question of either/or. A qualitative study exploring how Norwegian bookstores adapt to the digital age in an established book market

Webrapporter

«Man må ha tykk hud eller unngå å være på nettet»

Denne undersøkelsen går inn i hvordan unge opplever det å utsettes for, og være vitne til, hatefulle kommentarer på nett. Blir de påvirket? Hva slags hatefulle ytringer ser de, og hvordan håndterer de det de ser? Hva mener de unge selv at kan gjøres for å skape et bedre ytringsklima på nett?

Avslutta forskingsprosjekt

Den norske videobutikken

Webrapporter

Økonomien i norske aviser 2016–2020

Medietilsynet publiserer årleg ein rapport om den driftsøkonomiske utviklinga til avisene. Rapporten omhandlar økonomien i aviser som tek betalt for innhaldet. I alt 220 aviser som blir selde i abonnement og laussal, er inkluderte i rapporten. Datagrunnlaget inkluderer små lokale vekesavisar som Fjuken og Finnmarksposten, større lokale dagsaviser som Avisa Nordland og Bergensavisen, laussalsavisene VG og Dagbladet og nasjonale nisjeavisar som Nationen og Morgenbladet.

Webrapporter

Kritisk medieforståing i den norske befolkninga 2021

Denne rapporten samanfattar resultata frå ei undersøking om den kritiske medieforståinga i den norske befolkninga i 2021. Formålet med undersøkinga er å utvikle eit rammeverk med gode måleparametrar som gjer det mogleg å følgje utviklinga av den kritiske medieforståinga i befolkninga over tid.

Medieforskning

Tidlegare forskingsprosjekt støtta av Medietilsynet

Barn og medier

Barn og unges nyhetsbruk

I hvilken grad får barn og unge med seg nyheter, og hvilke nyhetskilder bruker de? Dette er kartlagt i undersøkelsene Barn og medier 2024 og Foreldre og medier 2024.

Nyhetssaker

Ibelinprisen: Finaleheatet er klart

Tre ungdommer er igjen i kampen om den første Ibelinprisen – årets rollemodell innen gaming. Medietilsynet avslører nå hvem juryen har med inn i siste runde før prisutdeling den 12. november.

Loading...

Hold deg oppdatert på hva som skjer i Medie-Norge med Medietilsynets nyhetsbrev: 📰Abonner på nyhetsbrevet her

English
  • Nyhetsbrev fra Medietilsynet
  • Den norske mediepodden
  • Presserom
  • Skjemaer
  • Tilgjengelegheitserklæring
  • Ledige stillinger
English
Personvernerklæring og cookies-erklæring

Følg oss

Facebook LinkedIn YouTube