Søkeresultat:
Medietilsynet mener: Målet er å verne sårbare spillere
Medietilsynet pålegger nå de fem største norske tv-distributørene å fjerne reklamen fra utenlandske spillselskap. Å få bort pengespillreklamen er et viktig tiltak for å beskytte problemspillerne.
Endringsforslag skal modernisere mediestøtten
Flere endringer som skal styrke de minste lokalavisene, er blant forslagene til endringer i forskriften om produksjonstilskudd til nyhets- og aktualitetsmedier som Kultur- og likestillingsdepartementet nå har sendt på høring.
Medietilsynet lanserer kampanje for mediemangfald
Medietilsynet lanserer i dag ein kampanjefilm om verdien av mediemangfald og ytringsfridom. – Ytringsfridom og mediemangfald kan lett bli tatt for gitt, men krigen i Ukraina har for alvor vist oss verdien av uavhengige, redaktørstyrte medium, seier Mari Velsand, direktør i Medietilsynet.
Inga rettsak om pengespelreklame
Discovery trekker søksmålet sitt mot staten når det gjeld forbod mot å distribuere tv-reklame for pengespel utan norsk løyve. – Dette er enda eit viktig skritt for å kunne verne sårbare spelarar, seier Mari Velsand, direktør i Medietilsynet.
Medietilsynet varsler at Sámimag må betale tilbake støtte
Medietilsynet avslår Sámimags søknader om støtte for 2019 og 2020 etter Medieklagenemndas vedtak om at den samiske avisen ikke oppfylte kravet om minst 48 årlige utgaver. Sámimag har mottatt et forhåndsvarsel fra Medietilsynet om å betale tilbake en del av den tidligere utbetalte støtten.
Ingen brot på reklamereglane i sendingane under årets vinter-OL
Medietilsynet fann ingen brot på reklame- og sponsereglane i tv-sendingane til TVNorge under årets vinter-OL i Beijing. – Vi fekk dessutan få meldingar frå publikum under desse leikane. Det kan tyde på at folk denne gongen var godt informerte om kvar øvingane blei sende, og korleis tv-sendingane blei presenterte, seier Hanne Sekkelsten, direktør for juridisk og regulatorisk avdeling i Medietilsynet.
Medietilsynet ber om tydeleg merking av retusjert reklame
Medietilsynet har gitt innspel til korleis det nye kravet om å merke retusjert reklame bør utformast. – Tydeleg merking er ein føresetnad for at barn og unge skal kunne vurdere innhaldet på ein kritisk måte, seier Hanne Nistad Sekkelsten, direktør for juridisk og regulatorisk avdeling i Medietilsynet.
Samiske aviser kan søke om 39 millionar kroner
Medietilsynet opnar no for årets søknader om støtte til aviser som har den samiske befolkninga som hovudmålgruppe, med frist 10. juni. I år skal det fordelast litt meir enn 39 millionar kroner til dei samiske avisene.
Medietilsynet med nytt mediemangfoldsregnskap: Sterkt avsendermangfold, men krevende for de små aktørene
Norge har et sterkt avsendermangfold, viser en ny rapport fra Medietilsynet. – Det betyr at nordmenn over hele landet har tilgang til en rekke ulike kilder til nyheter, aktualiteter og samfunnsdebatt. Men vi ser at den digitale overgangen er særlig krevende for de små aktørene, og det kan på sikt utfordre mediemangfoldet, sier direktør Mari Velsand i Medietilsynet.
Medietilsynet mener: På tide med en nasjonal strategi for våre digitale barn
Barn og unge trenger ikke et forbud mot sosiale medier – men hjelp til å lære å håndtere den digitale hverdagen på en god måte.
Loading...
Hold deg oppdatert på hva som skjer i Medie-Norge med Medietilsynets nyhetsbrev: 📰Abonner på nyhetsbrevet her