Til hovedinnhold
logo
logo
  • Nyheter
  • Fakta og innsikt
  • Regelverk
  • Digitale medier
  • Tv, film og radio
  • Mediestøtte
  • Om Medietilsynet

Se kun treff på

  • Alle
  • Fakta og innsikt (56)
Hjem

Søkeresultat:

1056 Treff

Se kun treff på

  • Alle
  • Fakta og innsikt (56)
Mediene i tall

Avsendere og eiere i norske aviser

Norge har et mangfold av redaktørstyrte journalistiske medier, både på nasjonalt og lokalt nivå. Avis- og radiomarkedet kjennetegnes av en desentralisert struktur med mange medietilbydere ulike steder i landet. Tv-markedet er i større grad sentralisert, der allmennkringkasternes hovedkanaler har en sterk posisjon. Les mer om avsendermangfoldet i Norge her.

Avslutta forskingsprosjekt

Publikum, publikum, publikum! - Et studie af NRKs nyhedsformidling i en fragmenteret offentlighed

Avslutta forskingsprosjekt

Sitatrett og dokumentarfilmproduksjon

En undersøkelse av siteringspraksis på det uavhengige dokumentarfeltet.

Avslutta forskingsprosjekt

Physical and digital: Not a question of either/or. A qualitative study exploring how Norwegian bookstores adapt to the digital age in an established book market

Avslutta forskingsprosjekt

Den norske videobutikken

Medieforskning

Tidlegare forskingsprosjekt støtta av Medietilsynet

Medieforskning

Medieforskingsprosjekt 2020

Avslutta forskingsprosjekt

Medieforskingsprosjekt 2021

Avslutta forskingsprosjekt

Redaksjonens sosiale kapital som middel mot posttraumatisk stress

Avslutta forskingsprosjekt

Gratis manipulasjon? En kvalitativ undersøkelse av unge spilleres bruk av Fortnite

Loading...

Hold deg oppdatert på hva som skjer i Medie-Norge med Medietilsynets nyhetsbrev: 📰Abonner på nyhetsbrevet her

English
  • Nyhetsbrev fra Medietilsynet
  • Den norske mediepodden
  • Presserom
  • Skjemaer
  • Tilgjengelegheitserklæring
  • Ledige stillinger
English
Personvernerklæring og cookies-erklæring

Følg oss

Facebook LinkedIn YouTube